Forum www.privmetek2.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Poradnik] Wszytsko o Lurze i PT

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.privmetek2.fora.pl Strona Główna » Pozostałe Poradniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Poradnik] Wszytsko o Lurze i PT
Autor Wiadomość
DeosS
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ..::StalÓwka::..

Post [Poradnik] Wszytsko o Lurze i PT
Kod:
1. PT powinno składać się z:
-5 wojów,
-szamanki smoka z dobrymi buffami,
-szamanki leczącej z dobrymi buffami,
-ninja, najlepiej łucznik z dobrze rozwiniętym bezszelestnym chodem.
2. Założyciel powinien mieć założona księgę LIU TAO dającą 30% więcej expa. Ponadto w PT nie powinno być za dużych lvli, PT musi być złożone z graczy o takim lvl, aby ledwo dawali rade max lurowi. Założyciel PT powinien miec dowodzenie na wysokim poziomie co pozwala mu dodawać różne bonusy członkom PT, np. szybkość ataku, wartość ataku, max PE i inne.

Problemy:
1. Szamanka buffująca nie może być zbudowana na samotny exp/PvP, często właśnie spotyka sie takie szamanki, które maja dane po 1 pkt w buffy i twardo udają "bufferki". W PT konieczne są czyste bufferki/healerki.
2. Tak zwani "afkowicze", czyli osoby, które są co chwila "z/w". Jednocześnie na "z/w" nie może być więcej jak 2 osoby, bo reszta nie da sobie rady. Ja mam zasadę, że komus obcemu z PT daje na "z/w" 3 minuty, a komuś znajomemu 5 i więcej jeśli uzasadni swoje "z/w".
3. Ludzie z małym defem, zaczynający bić jak już "lur" bije kogoś z PT. Zasada jest prosta: jeśli ich zachowanie sie powtarza wyrzucamy z PT. Skoro maja za mały def niech nie wykorzystują innych.

II. TYPY PT:

1. PT zwykłe(bez koni). Zalety to możliwość bezproblemowego używania skilli, drop i złoto wylatujący w miejscu stania PT, nie przeszkadzanie lurowi, większe możliwości "przemiałowe", czyli po prostu szybsze likwidowanie mobów niż PT konne i mieszane. Wady to mniejsza możliwość "obronna".
2. PT konne. Zalety to większa możliwość "obronna" dzięki odrzucaniu mobów oraz większe możliwości członków PT(siedzenie na koniu zwiększa niektóre statystyki). Wady to uciążliwe używanie skilli(ciągłe zsiadanie z konia->skill->wsiadanie), drop i złoto wylatujący w oddali od PT(przez odrzucanie mobów), mniejsze możliwości "przemiałowe" oraz przeszkadzanie lurowi(przy zsiadaniu z konia może się on pojawić przed ninja, która ciągnie za sobą cały lur, który ją zabija przez zablokowanie).
3. PT mieszane. PT mieszane składa się z 5/6 osób bez koni oraz 2/3 osób na koniach. PT takie łączy wady i zalety poprzednich dwóch PT.

III. EXP W PT:

1. LIU TAO dodaje zawsze 30% więcej zdobywanego expa, niezależnie od tego, czy w PT jest 8 osób czy 2 osoby.
2. Jeśli ma miejsce sytuacja, że 3/4/5 wojów i ninja jako lur dają radę likwidować cały spot, to nie warto brać dodatkowych osób tylko po to, aby bonus expa był 100%, gdyż exp jest wtedy dzielony nie przez 4/5/6 a przez 8, i każdemu wychodzi mniej expa niż gdyby nie brać tych dodatkowych osób. Ten sławetny "bonus expa" nie dodaje cały czas więcej expa, tylko od czasu do czasu pojawia się komunikat:" Twoja grupa współpracowała i otrzymała bonus doświadczenia", a ten bonus to nic nie warte kilka k expa.

IV. LUR:

1. Sprzęt do luru:
-buty z jak największym speedem(buty na niski lvl dają mniej speeda niż te na wyższy lvl), speed w butach musi wynosić minimum 10%,
-kolczyki z bonusem do speeda, minimum to 10%(kosztuja od 100k do nawet 800k),
-zbroja z małym minusem do speeda(zbroja na 42lvl jeszcze dopuszczalna, wyższe maja już za duży minus do speeda) z włożonym kamykiem speeda minimum +3,
-tarcza bojowa, gdyż pięciokątna i okrągła ma za duży minus do speeda,
-fioletowe poty(używamy w miejscach, gdzie resp mobów i możliwość "przemiałowa" PT przekracza nasze zwykłe możliwości),
-buty wiatru z ITEM SHOPU- kupować tylko jeśli chcemy lurować a nie mamy jeszcze odpowiedniego sprzętu, dodają 30 speeda,
-szybki łuk(łuk z jak największą prędkością ataku),
-zielone poty(używamy w miejscach, gdzie resp mobów i możliwość "przemiałowa" PT przekracza nasze zwykłe możliwości).
2. Zalety lurowania:
-jeśli mamy odpowiedni speed można lurować nie tracąc potów,
-nie musimy mieć super uniwersalnego sprzętu, wystarczy sprzęt pod speeda,
-możemy na dużo niższym lvlu iść lurować wysokim lvlom, nawet na podziale expa według poziomu opłaca się to,
-nie jesteśmy narażeni na "afkowiczów" i "nie bijących"(patrz->problemy w PT),
-jeśli expimy ze znajomymi lub gildia najczęściej osoby w PT dzielą się dropem z lurującym,
-nie nudzimy się przed komputerem, musimy aktywnie grac a nie trzymać tylko spacje i klikać potki.
3. Wady lurowania:
-jeśli mamy za mały speed tracimy dużo potów i jesteśmy nieustannie poganiani przez resztę PT,
-fakt, że inwestujemy w sprzęt pod speeda sprawia, że sprzęt do samotnej gry mamy słaby, i mamy utrudnione wykonywanie zadañ, PvP, samotne expienie,
-PT zazwyczaj złożone jest z graczy, którzy nie chcą się dzielić dropem z lurującym,
-nawet jeśli PT dzieli się dropem, to wszelakie itemy z super bonusami(np. bransy +500/800 hp) zachowują dla siebie, więc jesteśmy skazani na kupowanie od kogoś takich itemów,
-nie możemy iść na długo "z/w" bo paraliżuje to działanie PT,
-musimy aktywnie grać, co sprawia, że po paru godzinach np. luru w Lochu Pająków kręci nam się w głowie, lub po lurowaniu wielogodzinnym na BO śnią nam się w nocy respiące się czarne orki(nie śmiejcie się-to fakty autentyczne).
4. Ustawienie kamery: klikamy opcje systemowe (w grze) i ustawiamy kamerę na dużą odległość. Następnie oddalamy ją całkowicie "do tyłu" i ustawiamy pod katem mniej więcej 45 stopni, podobnie jak w Diablo2. Praca kamery, jej ciągłe obracanie jest bardzo ważne!.

V. LUR NA BO:

Na BO jest parę sposobów luru, jednak 3 najpopularniejsze:
-lur kołowy,
-lur stronami "prawa, dól, lewa",
-lur całości.

1. Lur kołowy: ustawiamy sie za PT i lurujemy wszystko z drugiej strony(tak by PT było miedzy nami a mobami) w odległości strzału z łuku(bez konieczności oddalania sie od kołowego toru ruchu wokół PT) i biegamy wokół PT jednocześnie obracając kamerę i lurujemy wszystko w odległości strzału. Gdy PT jest zajęte pierwszym lurem dopiero idziesz po te moby, które zostały dalej. Sposób dobry. Polecam, jest najskuteczniejszy. Na obrazku czerwonym kolorem oznaczono pierwszy etap tego sposobu, zaś kolorem pomarañczowym drugi etap. Niebieskie linie oznaczają kierunek strzelania(lurowania) i obszar lurowany. ¯ółta kropka oznacza PT, zaś czerwona-lurujacą ninje.



2. Lur stronami: bierzemy najpierw all z jednej strony, później z dołu i później z drugiej. Sposób średni. Na obrazku czerwonym kolorem oznaczono pierwszy etap tego sposobu, zaś kolorem pomarañczowym drugi etap. Trzeci etap oznaczono kolorem fioletowym.Niebieskie linie oznaczają kierunek strzelania(lurowania) i obszar lurowany. ¯ółta kropka oznacza PT, zaś czerwona-lurujacą ninje.



3. Lur całości: czyli sposób na tych którzy wciąż chcą więcej, a mobów już więcej nie ma. Czekamy na pojawienie sie mobów, po czym biegamy po całej planszy i lurujemy wszystko( ale trzymamy za sobą, nie dajemy jeszcze na PT) i gdy mamy wszystko dajemy to na PT. Najczęściej padają i więcej nie chcą "więcej!". Sposób bardzo słaby, gdyż zanim wszystko zlurujemy część zacznie nam uciekać, trzeba zlurowac ponownie, poza tym jest większe ryzyko ogłuszenia przez orka.

VI. LUR W LOCHU PAJAKÓW:

1. PT planowo stoi na środku komnaty. Ustawiamy się obok PT(ale musimy być blisko) i zaczynamy lur odwrotnie niż ruch wskazówek zegara, przy czym:
a) jesteśmy cały czas blisko PT, żeby nie przejmować się zlurowanymi pająkami, tylko lurować dalej(one same zostana zaczepione przez miecze wojów),
b) musimy CI¡GLE odwracać kamerę klawiszem "q" i jednocześnie biec klawiszem "w",
c) lurujemy wszystko w zasięgu strzału z luku, czyli cała komnatę,
d) jeśli jest to PT konne, musimy szczególnie uważać na zady koni;p Bo się można zaciąć;/ Albo jak ludzie zsiadają z koni żeby nam koñ się przed nosem nie pojawił.
Trzeba ciągle stosować naraz wszystkie te punkty. Po 3, 4 lurach całej komnaty moby zaczynają sie pojawiać w takiej kolejności, w jakiej lurujemy, tzn. dokładnie tam gdzie akurat patrzymy kamerą pojawia sie grupka, skręcamy kamerę w lewo a tam za chwile następna itd.
Lurowanie przy prędkości do 230:



Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:52, 04 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.privmetek2.fora.pl Strona Główna » Pozostałe Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin